بایگانی بخش نظرات دانشجویان

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 1 | تعداد کل بازدید های مطالب: 51 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ -

علی صالح گوهری

گذراندن دوره ارشد بازاریابی در دانشگاه خوارزمی زمینه ساز ورود من به دو حوزه جذاب در مارکتینگ بود: پژوهش علمی و بازار کار. به نظرم یک نقطه تمایز اصلی میان دوره ارشد با کارشناسی، انجام پژوهش علمی و مهمتر از آن یافتن نگرش علمی است.