علی صالح گوهری

 | تاریخ ارسال: 1403/7/14 | 

گذراندن دوره ارشد بازاریابی در دانشگاه خوارزمی زمینه ساز ورود من به دو حوزه جذاب در مارکتینگ بود: پژوهش علمی و بازار کار. به نظرم یک نقطه تمایز اصلی میان دوره ارشد با کارشناسی، انجام پژوهش علمی و مهمتر از آن یافتن نگرش علمی است.
 در دومین ترم تحصیلی با گذراندن درس روش‌شناسی پژوهش با دنیای پژوهش آشنا شدم. برای کشف بیشتر این دنیا که برای حل مسئله روش‌های گوناگونی دارد، در ترم‌های سوم و چهارم نیز در کلاس‌های روش‌شناسی دو تن دیگر از اساتید برجسته دانشکده شرکت کردم و شروع مسیر تحقیقاتی من پایه ریزی شد. به نظرم در انجام پژوهش قبل از یادگیری کار با نرم‌افزار و انجام تحلیل، باید نگرش پژوهشی داشت، به این معنی که بتوان مسئله را یافت و آن را بیان کرد، با روش درست در جهت حل آن حرکت کرد و سپس یافته‌ها را به درستی تحلیل نمود و نتیجه گرفت. وجود اساتید برجسته در شکل‌گیری این نگرش نقش مهمی ایفا می‌کند.
 اساتید گروه مدیریت بازرگانی در کنار دانش عالی خود، تجربه‌های مدیریتی و مشاوره‌ به کسب و کارها را نیز دارا هستند که باعث می‌شود مباحث نظری را به صورت عملی و موردی به دانشجو انتقال دهند. این مسئله علاوه بر جذاب‌تر کردن یادگیری، به من در پیدا کردن یک ذهنیت راه حل محور در کسب و کارها کمک کرد. اکنون در حوزه بازاریابی کالاهای تندمصرف و در صنعت محصولات سلولزی به عنوان کارشناس بازاریابی مشغول به فعالیت هستم و گذراندن دوره ارشد باعث شد در دنیای بازاریابی عمیق‌تر شوم و در مسیر شغلی که انتخاب کرده‌ام، مطمئن‌تر گام بردارم.


علی صالح گوهری
ارشد مدیریت بازاریابی
لینکدین:
www.linkedin.com/in/۴ligohari

دفعات مشاهده: 41 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر