توصیف مختصر

بیوگرافی

مقالات و کتب

دروس ارائه شده

نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
مدیریت استراتژیک کارآفرینی 2 هرهفته دوشنبه (15:30 - 17:30) ترم اول 1399
کاربرد تئوری تصمیم گیری برای مدیران 3 هرهفته سه شنبه (13:00 - 15:30) - ترم اول 1399
کاربرد تئوری تصمیم گیری برای مدیران 3 هرهفته چهار شنبه (13:00 - 15:30) - ترم اول 1399
مدیریت عملیات 3 هرهفته پنج شنبه (13:30 - 15:30) - ترم اول 1399
نمایش 4 نتیجه
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی مدیریت
دانشگاه تهران
1392/06/30
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغیر میانجی عدم اطمینان
سمیرا دهمرده قلعه نو
2
شناسایی موانع توسعه کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات مبتنی بر مکان در ایران
نیلوفر بهلولی
3
برسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خرید بلیط الکترونیکی هواپیما
مونا علی پور
4
اریابی و پیش بینی کارایی سرمایه فکری شرکتهای دانش بنیان با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و تحلیل ممیزی
ناهید حمیدی
5
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری در صنعت بیمه
مریم کریمی
6
شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی زنان شهرستان سیرجان
نرگس محمودابادی
7
بررسی تعارض ایران و عربستان در بازار نفت با رویکرد نظریه بازی ها
نیما فرازمند
8
تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری تبیین نقش میانجی نوآوری سازمانی
شیوا لازمی چلک
9
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در وفاداری مصرف کننده در کسب و کارهای اینترنتی
هادی مرشدی ماجلان
10
بررسی تاثیر استراتژی های زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
محمد زارعی
11
عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز استراتژی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
احمد کاربخش راوری
12
بررسی تاثیر سرمایه های فکری و ارزش ویژه برند بر عملکرد شرکت های تامین کننده دارو
مهسا مجدآرا
13
ارزیابی عملکرد نظام ملی نوآوری با استفاده از تحلیل ژ.ششی داده های شبکه ای - رویکرد تئوری بازی
ساینا لاهیجی
14
بررسی عوامل موثر بر ژذیرش وبینار توسط کاربران وبسایت ای سمینار
مارینا اوهانجانیانس
15
نقش کاربرد پذیری سایت و اعتماد بر توسعه وفاداری مشتریان از طریق متغیر های میانجی در خدمات الکترونیکی صنعت هواپیمایی
پریسا حسینی
16
بررسی تاثیر دوسوترانی سازمانی بر عملکرد تجاری با تاکید بر نقش میانجی مزیت رقابتی در شرکتهای تولید کننده نرم افزار
نفیسه کشوادی بارفروش
17
طراحی مدل ارزیابی عملکرد و انتخاب بهترین شرکت و ائتلاف استراتژیک بر اساس رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی
امیر توکل هرندی
18
تدوین و رتبه بندی استراتژی های خلق ارزش در چارچوب اقیانوس آبی در شرکت فناوری اطلاعات همفکران
سوگل قدیمیان
19
طراحی الگوی پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی بر مبنای نظریه داده بنیاد
مریم مقیمی
20
ارزیابی عملکرد مدارس غیر دولتی منطقه شش تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها
ندا مجیدی
21
بررسی نقش میانجی یادگیری استراتژیک و سرمایه فکری در ارتباط میان کار آفرینی استراتژیک و عملکرد شرکت های تولید دارو
ویدا صداقتی
22
بررسی نقش میانجی نوآوری در تاثیر بازارگرایی صادراتی و سرمایه های فکری بر عملکرد صادراتی شرکت های منتخب صادراتی وزارت صنایع و معادن و تجارت
زهرا سلیمی فرد
23
ررسی نقش میانجی کارآفرینی استراتژیک و دو سو توانی در ارتباط میان تفکر استراتژیک و عملکرد شرکت
فاطمه رضائی
24
بررسی تاثیر قابلیت های پویا و بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت های دانش بنیان از طریق دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری عدم اطمینان محیطی
نیوشا جهانی
25
ارزیابی کارایی سالیانه شرکت های صادر کننده برق با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای با تاکید بر صادرات
شادی سامع ملکی
26
بررسی نقش میانجی کارآفرینی بریکولاژ و دوسوتوانی سازمانی در ارتباط میان سرمایه فکری و عملکرد سازمانی شرکت های دارویی با تاکید بر نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی
مهتا موقر
27
بررسی نقش میانجی تبلیغات آنلاین در تاثیر اعتبار و ادراک از شخصی سازی تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان دیجی کالا
الهام فخاری اسفریزی
28
بررسی نقش دوسوتوانی سازمانی در ارتباط میان بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد مجموعه گروه شرکتهای برتر
مهرین نظری
29
بررسی نقش تعدیل گر ریسک پذیری در تأثیر خلاقیت و اشتیاق کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین استان گلستان
ستاره ایری
30
بررسی نقش تعدیلگر آشفتگی محیطی در تاثیر قابلیت های پویا و دوسوتوانی بر عملکرد شرکت های صادراتی محصولات الکترونیکی
عزیزاله اکبری
31
بررسی نقش تعدیل گر فرهنگ سازمانی نوآورنه در تاثیر دوسوتوانی و اشتراک دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
افسر صارمی
32
بررسی نقش تعدیلگر ظرفیت جذب در تاثیر قابلیت های ارتباطی و بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادر کننده مواد غذایی درایران
علی داد احمدی
33
طراحی یک مدل تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای چند هدفه جهت ارزیابی عملکرد پارک‌های علم‌و‌فناوری ایران
عاطفه نوری
34
ارزیابی کارایی نظام ملی نوآوری برمبنای مارپیچ چهارگانه با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
امیرحسین شایسته
35
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری به برند در زمینه تغییر مد
داوود باشوکیان
36
بررسی نقش تعدیل گر فرهنگ سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر چابکی سازمانی با متغیر میانجی ظرفیت جذب دانش در شرکت های دارویی
محمدهادی ابراهیمی
37
بررسی نقش تعدیلگر پویایی محیطی در تاثیر اشتراک دانش و قابلیت های پویا بر دوسوتوانی سازمانی شرکت های تولید دارو
عبدالطیف عظیمی
38
بررسی نقش تعدیلگرعدم اطمینان محیطی در تاثیرحافظه سازمانی و نوآوری بر عملکرد شرکت های تولید دارو.
عبدالخلیل علم
39
بررسی نقش تعدیلگر آوای سازمانی در تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد از طریق نوآوری سبز و رفتار شهروند سازمانی در شرکتهای تامین کننده قطعات خودرو
مهدی خوئینی
40
بررسی نقش تعدیلگر اشتراک دانش در تاثیر هوش تجاری بر دوسوتوانی سازمانی شرکت های سرمایه گذاری در ایران
داریوش جان بابایی
41
ارزیابی عملکرد شرکت های نیروگاهی با استفاده از روش ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده های شبکه ای
ارمان حکیم علوی
42
ارزيابي عملكرد نظام ملي نوآوري با استفاده از تحليل پوششي داده هاي شبكه‌اي- رويكرد تئوري بازي
ساینا لاهیجی
43
طراحي يك الگوي مفهومي براي توسعه رقابت پذيري گردشگري ريلي ايران
علیرضا ذوالفقاری
44
ارزيابي و پيش بيني كارايي سرمايه فكري شركتهاي دانش بنيان با استفاده از رويكرد تركيبي تحليل پوششي داده ها و تحليل مميزي
ناهید حمیدی
45
بررسي تاثير يادگيري سازماني و سرمايه‌هاي فكري بر كارآفريني استراتژيك و عملكرد شركت‌هاي دانش‌بنيان
مهناز حسینی
46
ارزيابي عملكرد زنجيره تامين شركتهاي فرآوري سنگ با استفاده از تحليل پوشش داده هاي شبكه اي
زینب زارعی
47
بررسي تاثير سرمايه فكري، دوسو تواني و آواي سازماني بر عملكرد شركت هاي دانش بنيان خراسان رضوي
نیکتا حسین نیا
48
پيش بيني تقاضاي مشتري با هدف يكسوسازي نياز مشتري و كالاهاي كسب و كار اينترنتي با استفاده از الگوريتم هاي يادگيري ماشين
آرام جعفری
49
تبيين ارتباط اشتراك و ظرفيت جذب دانش با كارآفريني استراتژيك و عملكرد كسب و كارهاي الكترونيكي
فاطمه نجفی
50
بررسي نقش كارآفريني استراتژيك و گرايش كارآفرينانه در ارتباط ميان سرمايه فكري و عملكرد شركت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارك هاي علم و فناوري دانشگاه هاي تهران
شیوا حسن زاده
51
ارزيابي عملكرد مالي شركت هاي سيمان پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تحليل پوششي داده هاي شبكه اي پويا
سالار احمدی نژاد
52
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر موفقيت تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي با استفاده از روش تحليل شبكه اي و ديمتل
لیما حسنی
53
تبيين نقش نوآوري سازماني و سرمايه اجتماعي در ارتباط بين مسئوليت‌پذيري اجتماعي و عملكرد شركت‌هاي تأمين مالي
محمد شهرابی
54
تعيين پورتفوي بهينه براي سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار تهران از طريق تحليل پوششي داده ها
آرش رستمی
55
بررسي نقش هوشياري و جهت‌گيري كارآفرينانه در ارتباط ميان اشتياق و قصدكارآفرينانه كارآفرينان در استان البرز و تهران
شیرین طالبی
56
بررسي تاثير كارآفريني سازماني بر عملكرد سازماني با توجه به نقش متغير تعدبلگر عدم اطمينان
سمیرا دهمرده
دروس ترم جاری
001 - تجزیه و تحلیل مدل های کمی و مدلسازی در مدیریت دولتی - روز: چهارشنبه - از ساعت 16:00 تا 18:00
538 - مدیریت عملیات - روز: یک شنبه - از ساعت 16:00 تا 18:30
511 - روش تحقیق پیشرفته در علوم رفتاری (مدیریت منابع انسانی) - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
570 - مدیریت استراتژیک کارآفرینی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
553 - تصمیم گیری برای مدیران - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:30 تا 16:00
568 - الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
026 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
538 - مدیریت عملیات - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
537 - مدیریت استراتژیک - روز: سه شنبه - از ساعت 17:00 تا 19:00
568 - الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
660 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
538 - مدیریت عملیات - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30