توصیف مختصر
دکتر فرزاد حقیقی راد دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس بوده و هم‌‌اکنون  علاوه بر عضویت هیأت علمی در دانشگاه خوارزمی به عنوان مشاور، مدرس و پژوهشگر به سازمان ها ارائه خدمت دارند. ایشان دارای سوابق کارشناسی و مشاوره‌ای بسیاری در سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک هستند. دکتر حقیقی‌راد در بیش از ۶۰ پروژه‌ی تحقیقاتی و مشاوره‌ای نقش مجری یا کارشناس داشته‌اند که عموما حوزه‌ی فعالیت ایشان در زمینه مدیریت و ارتقاء بهره وری، مطالعات سیستمی (پویایی سیستمها)، تحقیقات بازار، عارضه‌یابی سازمانی، طراحی نظام‌های سازمانی، و پژوهش های عمیق کیفی است.
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی مهندسی صنایع
دانشگاه آزاد تهران جنوب
تهران
ایران
1380
16.5
2
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
علم و صنعت ایران
تهران
ایران
1384
17
3
دکتری مهندسی صنایع
تربیت مدرس
تهران
ایران
1389
18.5
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مشاوره در حوزه بهره وری
1384
2
تحقیقات بازاریابی
1390
3
برگزاری کارگاه های مدیریتی
1384
4
طراحی مدلهای کسب و کار
1384
5
پژوهش های عمیق کیفی
1392
6
احیاء واحدهای صنعتی
1400
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تحقیقات بازاریابی
2
بهره وری و مسائل مرتبط با آن در سازمانهای بزرگ دولتی و غیردولتی
3
پژوهش­‌های کیفی در حوزه­‌های بهره­‌وری سازمان، نظام­‌های مدیریتی نظیر جبران خدمات و منابع انسانی
4
انجام مطالعات سیستمی با رویکرد پویایی سیستم­‌ها (system dynamics) در حوزه­‌های کلان محور
5
اجرای پژوهش­‌های پیمایشی و پرسش­نامه محور در حوزه­‌های مرتبط با صنعت و خدمات
6
طراحی نظام های مدیریتی
7
بهره وری و مسائل مرتبط با آن در شرکتهای صنعتی و خدماتی
8
اجرای پژوهش­‌های کمی و کیفی در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات
9
تحقیقات بین رشته ای با تاکید بر سیستمهای مهندسی
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
ارزیابی نحوه تخصیص بودجه های پژوهشی در کشور
فرزاد حقیقی راد
شورای عالی انقلاب فرهنگی
کمسیون علم و فناوری
تکمیل شده
1395
2
انجام پژوهش و ارائه مشاوره در خصوص بهینه سازی فعالیتهای بازاریابی و فروش در شرکت مرغک
فرزاد حقیقی راد
تکمیل شده
1399
3
انجام پژوهش در خصوص تحقیقات کمی و کیفی بازار مربوط به سطح رضایت و جایگاه برند از منظر اتوسرویس ها و مصرف کنندگان نهایی محصولات برند اسپیدی در شرکت نفت سپاهان
فرزاد حقیقی راد, سید امیر رضا ابطحی
تکمیل شده
1398
4
Conducting research on quantitative and qualitative market research related to the level of satisfaction and brand position from the perspective of car services and end consumers SPEEDY barnd product in Sepahan Oil Company
Farzad Haghighirad, Amir-Reza Abtahi
تکمیل شده
2020
5
انجام پژوهش میدانی با هدف طراحی الگویی برای ایجاد واحد صنعتی در حوزه تولید غذای حیوانات خانگی
فرزاد حقیقی راد
تکمیل شده
1400
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تحلیل موانع صادرات مبلمان در ایران با بهره گیری از مدلسازی ساختاری تفسیری (ism)
امیرمهیار ترابی
2
شناسایی ویژگیهای کلیدی نرم افزار " NETSUPPORT SCHOOL" در زمینه مدیریت کلاسهای هوشمند با رویکرد بومی سازی آن (مطالعه موردی در دبیرستانهای هوشمند شهر رشت)
امیر خادم کیمیائی
3
بهینه سازی نظام توزیع شرکت پارس آزمای طب با استفاده از مدل تخصیص تعمیم یافته
بهاره جعفری لفورکی
4
بهینه سازی نظام صف در شعبه لاله بانک ملت
فرزانه ابراهیمی راد
5
طراحی چارچوب نوآوری باز در شرکت های کوچک فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد نظریه داده بنیاد
شمیم مظاهری
6
شناسایی نارسایی های نظام های کنترلی شرکت های بزرگ تولیدی (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی بزرگ)
محمدرضا مغاری
7
ارائه مدل مفهومی به کارگیری فناوری اینترنت اشیا در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مبتنی بر تئوری داده بنیاد
زهره باقری زاده اشعری
8
ارایه مدلی برای مکان‌یابی بهینه ایستگاه‌های آتشنشانی در سطح شهر به منظور امدادرسانی بهتر در هنگام وقوع حوادث (مورد: محدوده‌ای منتخب از شهر تهران)
محمدرضا مومنی
9
ارزیابی و انتخاب گزینه های راهبردی در جمع آوری و تفکیک ضایعات قابل تبدیل به گرانول
هدی هراتی
10
بهینه سازی نظام صف در ای سی یو بیمارستان بهمن تهران
مریم تاجی
11
توسعه یک بازی مدیریتی برای یادگیری مدیریت پروژه در برنامه های آموزشی
ارش فهمی حسن
12
طراحی محصول پایدار با استفاده از روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و حل نو آورانه مسئله (مطالعه موردی) محصولی در حوزه سالمندان)
امین پدرپورواجارگاه
13
ارائه مدلی برای ارزیابی سیاست های مدیریت ردپای آب در زنجیره تامین محصولات کشاورزی (مطالعه موردی، گندم و فرآورده های آن در استان فارس)
زهرا عزیزی
14
تحلیل هزینه های جریان مواد مبتنی بر روش هزینه یابی جریان مواد (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده قطعات خودرو - ایداج)
رضا صادق دقیقی
15
بخش بندی و انتخاب بازار هدف برای دوره های آموزشی کوتاه مدت مدیریت
نفیسه معینی راد
16
تحلیل و توسعه نظریه تریز در کسب و کارهای الکترونیک
غلامرضا صفاری
17
شناسایی موانع تاب آوری زنجیره تامین دارو در ایران
الدوز محمدی
18
بازاریابی محتوای دیجیتال و اثر آن بر توسعه فروش و صادرات حوزه مطالعه : صنایع دستی
مینا کربلایی اکبری
19
ارائه مدلی دینامیک جهت تحلیل تأخیرها در زنجیره تأمین گوشت
مریم احمدی
20
ارائه مدلی جهت سنجش شفافیت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: زنجیره تأمین کالای تندمصرف)
صدیقه ایرانی بابایلو
21
تحلیل و بهبود کارایی فرایند در بخش اورژانس بیمارستان(مورد کاری: یکی از بیمارستان های شهر تهران)
علی توسلی
22
بررسی عوامل حیاتی موفقیت و شکست در بازاریابی محتوا
فاطمه بیطرفان نظری
23
تاثیر پرداخت بر اساس عملکرد در شرکت های کوچک و متوسط
مهسا لطفی
24
ارایه یک مدل پویایی سیستم با هدف تحلیل مصرف انرژی و سیاست های سرمایه گذاری در صنایع فولاد ایران
سیدمحمدمسعود مدنی
25
تأثیر تحریم های اقتصادی غرب بر اقتصاد دیجیتال ایران با استفاده از پوشش پایگاه های خبری اینترنتی داخلی
محمدحسین شکری
26
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی، الزامات شغلی و مهارت های مورد نیاز مهندسان نرم افزار و چگونگی تاثیر آن ها بر اثربخشی تیم های توسعه نرم افزار
غزاله امینی
27
تحلیل فرایند برون سپاری در یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو
سحر قنبرزاده
28
طراحی ارزش پیشنهادی سنگ های ساختمانی لوکس برای مشتریان ایرانی
ارش میرزایی
مشارکت در کارگاه‌ها
#
عناوین کارگاه‌ها و دوره‌هاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
سیستم تولید تویوتا
سازمان بهره وری آسیایی
دفتر سازمان ملل در تهران
1389
2
ارزیابی عملکرد مدیریت
سازمان بهره وری آسیایی
ویتنام
1387
3
بهره وری سبز
سازمان بهره وری آسیایی
سازمان ملی بهره وری ایران
1396
4
مشاوره مدیریت
مدیریت صنعتی
مدیریت صنعتی
1388
5
اصول و فنون مذاکره
مدیریت صنعتی
مدیریت صنعتی
1390
6
دیجیتالی سازی سازمانها
APO
مالزی
1401
دروس ترم جاری
036 - روش تحقیق پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 10:30 تا 12:30
535 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 07:30 تا 10:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: شنبه - از ساعت 18:00 تا 19:30
597 - سمینار در مدیریت تولید و عملیات - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30