دانشکده مدیریت- صفحه نمایش
کارگاه بازاریابی محتوای دیجیتال و استراتژی های اجرای آن

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1396/1/14 | 

 

در روز دوشنبه 23 اسفند 1395 ، دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی میزبان کارگاه جذاب دیگری بود ، کارگاه بازاریابی محتوای دیجیتال و استراتژی های اجرای آن ، کارگاه 3 ساعته ای بود که به همت انجمن علمی دانشجویی مدیریت کسب و کار (MBA) دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، در ابتدای این کارگاه وحید فخر دانشجوی MBA دانشگاه خوارزمی و دبیر انجمن علمی دانشجویی درباره ماهیت برنامه های این انجمن چند کلامی سخن گفت و پس از آن علی رضا باقری ارائه خود را آغاز کرد، این کارگاه با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد و در پایان نیز مدرک معتبری از سوی دانشگاه به حضار تقدیم گردید.

 
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مدیریت:
http://khu.ac.ir/find-18.7631.33721.fa.html
برگشت به اصل مطلب