معرفی مرکز آموزش های تخصصی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی

دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی بر پایه تخصص و تجربیات اعضای هیأت علمی خود و تجربیات موفق در برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان ارشد در حوزه های مختلف مدیریت آمادگی برگزاری دوره های تخصصی برای سازمان های دولتی و خصوصی، شرکت های کوچک و بزرگ، صنایع تولیدی و خدماتی مختلف را دارد.
این دانشکده با هدف توسعه دانش کاربردی و رقابتی و با توانمندسازی سرمایه های انسانی با برگزاری دوره های تخصصی آزاد به سازمان ها کمک می کند تا در فضای کسب و کار هوشمندانه تر و رقابتی تر عمل کنند و با ایفای بهتر رسالت خود و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت تر گامی در راستای پیشرفت کشور بردارند.
دوره های تخصصی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی با بهره گیری از اساتید مجرب و بنام که خود در حوزه های مختلف صنعت فعالیت دارند، به گونه ای طراحی شده اند که در عین آشنایی با مفاهیم نوین و به روز تخصصی، کاربردی اند و آمادگی های لازم برای کار در فضای پیچیده کسب و کار امروزی را برای دانشپذیران ایجاد می کنند.

دپارتمان ها:

مزیت های مهم و رقابتی دانشکده مدیریت
  1. حضور اساتید برتر  و صاحب تجربه در حوزه های مختلف مدیریت که در سمت های مدیریتی و اجرائی فعالیت دارند به عنوان مدرس دوره های تخصصی به همراه کارآفرینان مطرح کشور.
  2. اعطای گواهینامه رسمی دانشگاه خوارزمی.
  3. امکان برگزاری دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و نیمه حضوری برای مدیران و کارکنانی که از نظر زمانی محدودیت دارند.
  4. امکان بهره گیری از مشاوره های تخصصی اساتید و مدیران حرفه ای.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1241 بار   |   دفعات چاپ: 113 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر