توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی مدیریت آموزشی
دانشگاه خوارزمی
1383/04/13
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
طراحی الگوی مناسب استانداردهای کیفی حرفه ای مدیریت اموزشگاهی با توجه به اسناد تحول نظام آموزشی در مدارس اداره کل شهرستانهای استان تهران
بیژن عبدالهی
تکمیل شده
1393
2
designing principals professional standards in elementary schools of Tehran Province Shahrestans General office of Education
Bijan Abdollahi
تکمیل شده
2014
3
بازآفرینی نظام توانمندسازی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور
بیژن عبدالهی
تکمیل شده
1400
4
Recreating Empowement System in Iran Technical &Vocational Training Organization
Bijan Abdollahi
تکمیل شده
2022
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی ابعاد مشارکت والدین در مدارس برای بهبود کیفیت آموزش در شهرستانهای استان تهران
محمد قریشی
2
شناسایی قابلیت های مدیریتی موثر در برقراری ارتباط با محیط به منظور بهبود یادگیری دانش آموزان
سعیده احمدی
3
شناسایی واعتبار سنجی شایستگی های حرفه ای معلمان موثر
عطیه دادجوی توکلی
4
طراحی وتدوین استانداردهای ارزشیابی کیفیت مدارس ابتدایی
طیبه ایاتی
5
بررسی نقش مدیر مدرسه در ایجاد گروهای رشد حرفه ای مبتنی بر همکاری معلمان ابتدایی
مریم شیرزادگان
6
بررسی رابطه بین ویژگی های کار آفرینی دبیران با ویژگی های کار آفرینی دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران
محمدرحیم روشن
7
ارزیابی کیفیت ابعاد فردی ، اقتصادی ، اجتماعی و علمی دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاههای تهران
فرهاد قدیمی
8
شناسایی و اعتبار سنجی نشانگان و مولفه های رفتاری موثر اساتید دانشگاه در شگل گیری تفکر انتقادی دانشجویان
الهام کرمی
9
بررسی رابطه یادگیری خود راهبر معلمان زبان انگلیس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رسول عباسی
10
بررسی رابطه بین رفتارهای رهبری کار آفرینانه با توانمند سازی روانشناختی کارکنان مراکز علمی _ کاربردی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سیدمحسن میرموسوی
11
بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با اثر بخشی مدارس متوسطه دولتی پسرانه شهرستان کرج
احمد رزاقی
12
بررسی رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با جو خلاقیت سازمانی در مدارس متوسطه شهر کرج
بهزاد خالق پور
13
بررسی رابطه بین خوشبینی تحصیلی و جهت گیری هدف پیشرفت در دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی 93-92
سمیه عارفی
14
بررسی عوامل موثر بر نواگرایی در بین مصرف کنندگان تلفن همراه
زهره حسینی کرده کوهی
15
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کار آفرینانه در آموزش عالی ، مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی
حسن ستاروند
16
تدوین الگوی مناسب نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
یحیی صفیخانی
17
بررسی نقش مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط در توسعه پایدار شهرهای تازه تاسیس-مطالعه موردی شهر کوهسار
سمیه نظم ده
18
تاثیر فناوری اطلاعات در ساختار سازمانی و نقش آن با مدیریت تغییردر خودرو سازی سایپا
جهانگیر جابری جید
19
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در پیاده سازی تولید ناب
محمد قربانی اشلیکی
20
ارائه مدل امکان سنجی آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار
حسین فرجی خاصاوئی
21
بررسی انشگاه خوارزمی از نظر ویژگی های کارافرینانه برای تبدیل شدن به دانشگاه کارافرین
خلیل شش یکانی
22
ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران
سارا نجاری
23
بررسی تاثیر آموزش بر میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه شهر تهران)
مریم زینلی
24
تاثیر فناوری اطلاعات بر نوآوری سازمانی در پژوهشگاه نیرو
حمید نوری
25
طراحی و آزمون الگوی رهبری آموزشی بینش مند برای مدارس ابتدایی
زهرا همت یار
26
ارزیابی شایستگی های کار آفرینانه دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهر تهران
گلناز مستفید
27
بررسی رابطه میان فناوری اطلاعات و خلاقیت معلمان از دیدگاه دبیران دبیرستان های منطقه 2
پیمان دلاور
28
"ارتباط اخلاق حرفه ای با کارایی مدرسین سازمالن جهاد دانشگاهی استان البرز "
فاطمه افشار
29
"مقایسه رفتار های رهبری آموزشی مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت اموزشی
اعظم کریمی بنادکوکی
30
طراحی الگوی رشد حرفه ای مبتنی بر همکاری معلمان در آموزش و پرورش
اکرم صفری
31
آزمون الگوی پیشایندها و پسایند هشیاری سازمانی: پژوهشی آمیخته در دانشکده های مدیریت دانشگاه های دولتی تهران
اعظم پهلوان صادق
32
بررسی رابطه مدرسه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای با نوآوری سازمانی در مدارس متوسطه پسرانه شهر کرج
علی لشکری زو
33
بررسی نقش سکوت سازمانی و استرس شغلی معلمان دبیرستان های دخترانه دولتی تهرانی
فاطمه شهبازی خورشیدی
34
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های دانش بنیان
فاطمه غفوریان
35
بررسی رابطه مولفه های هوش معنوی و سبک های مدیریت تعارض مدیران دبیرستان های شهر تهران
مجتبی غریب
36
بهینه سازی کارکردهای نظام آموزشی با بهره گیری از الگوی جوامع یادگیرنده حرفه ای و تفکر ناب (مدل جوامع یادگیرنده حرفه ای ناب)
زهره کامکار
37
بررسی تاثیر پذیرش فناوری و اطلاعات و ارتباطات بر قابلیت نو آوری سازمان با تاکید بر نقش میانجی گری تسهیم دانش
غلامرضا حمیدی
38
طراحی الگوی رهبری موثر تیم‌های مجازی در کسب و کارهای نوظهور
میثم مریدشوشتری
39
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان درمان تامین اجتماعی استان البرز
محمد رسولی
40
بررسی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات بر توانمند سازی کارکنان درمان تامین اجتماعی استان البرز
علیرضا زارع
41
طراحی و اعتبارسنجی استانداردهای حرفه ای مدیران مدارس متوسطه ایران و نیازسنجی توسعه حرفه ای مدیران مدارس متوسطه شهر شیراز
علی اصغر حیات
42
طراحی نظام جامع آموزش زیست محیطی کارکنان پارس
مرضیه کریمی
43
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا
وحید خباززاده حقیقی
44
برنامه ریزی و تسطیح منابع انسانی در پروژه ها بر اساس الگوریتم برگس
حسین خبره
45
طراحی الگوی بهینه خوشه بندی جهت تسهیل تصمیم گیریهای آموزش مدیران در شرکت مخابرات ایران
مهسان اسمعیل زاده طرئی
46
بررسی رابطه هوش هیجانی و رفتار کارآفر ینانه کارکنان شرکت صانیر
محمد صوفی
47
بررسی رابطه باورهای غیرمنطقی با رضایت شغلی با در نظر گرفتن متغیر میانجی انگیزه پیشرفت در مدیران مدارس متوسطه دخترانه شهر تهران
الهام وقاری
48
رابطه سبک رهبری با فرهنگ سازمانی در سازمانهای چند فرهنگی
سینا اسماعیلی
49
طراحی الگوی ابعاد و شاخص های رفتارهای مدیران مدارس در بستر پارادایم کوانتمی و بررسی وضع موجود
بیتا عبدالحسینی
50
طراحی الگوی بومی توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس
بتول محمدی
51
تاثیر آموزش ضمن خدمت بر عملکرد شغلی کارمندان سازمان مالیاتی جنوب تهران
سعیده اکبری وفا
52
بررسی رابطه غنی سازی کار خانواده با تعهد سازمانی دبیران دوره دوم متوسطه شهر تهران
فاطمه رزمی ویرثق
53
بررسی رابطه رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمان با نقش واسطه ای اعتماد سازمانی در دبیرستان مقطع متوسطه دختران شهرستان کوهدشت
نسرین زکی پورزاده
54
ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در سازمان امور دانشجویان بر اساس مدل سروکوال
شاهرخ ترهنده
55
آسیب شناسی عملکذد برنامه های گروه اقتصادی پنج شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر ترویج فرهنگ کارآفرینی
فاطمه فرزانه لاطرانی
56
بررسی تاثیر رهبری تحوا آفرین و فرایند های مدیریت دانش بر نو آوری سازمانی دانشگاه خوارزمی
مصطفی محمودی
57
آسیب شناسی صادرات در صنعت چرم سبک (گوسفندی) استان تهران
گلناز قلیچ
58
نقش مدیران در ترویج فرهنگ پژوهش محوری معلمان در مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه منطقه یک شهر تهران
پروین درگاهی خانقاه
59
طراحی مدل سیاست گذاری برای ارتقای آمادگی الکترونیکی شهرهای کوچک ایران
عباس سنتی
60
طراحی الگوی مالکیت روانشناختی کارکنان در صنعت بانکداری
علی فراهانی
61
بررسی رابطه نظارتی مدیر -معلم با عملکرد حرفه ای معلمان در مدارس ابتدایی شهر تهران
سیداحسان علوی فرد
62
طراحی الگوی مسئولیت اجتماعی مدیریت منابع انسانی در صنعت برق
زینب باقری نژاد
63
طراحی و ارائه مدل هوش معنوی با رویکرد اسلامی به عنوان سرمایه معنوی مدیران
بهزاد هدهدی کمال آبادی
64
نقش مدیران در رشد حرفه ای معلمان متوسطه شهرستان مریوان
شهین سلیمی
65
بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی سبز بر روی رفتار مصرف کنندگان با توجه به آموزش زیست محیطی
ریحانه لنکرانی مهاجر
66
بررسی موانع بازدارنده رشد حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی
مریم خسروجردی
67
طراحی مدل اعتبارسنجی مؤسسات آموزش عالی علمی _کاربردی شهر تهران
محمدرضا هداوندی
68
طراحی الگوی تربیت مدیران مدارس
عباس طرهانی
69
شناسایی و بررسی میزان شادابی مدارس ابتدایی شهر تبریز
سپیده شیرسوار
70
ارزیابی برنامه نظارت بالینی در مدارس دوره اول متوسطه شهر تهران
نرگس بیگلری
71
طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور
ایوب گراوند
72
طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی آموزشی بازگشت انتظارات (ROE) در سازمان صداوسیما
علیرضا دهقانی
73
مطاللعه رابطه معلم رهبری با یادگیری خود تنظیمی دانش آموزان شهرستان نائین
زهرا طحانی نائینی
74
طراحی و تبیین مدل طفره‌روی اجتماعی گروه‌های کاری در صنعت پالایش و پخش نفت ایران
فرشته قلعه آقابابائی
75
طراحی مدل برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی ریسک محور با تمرکز بر شرکتهای برتر تولیدی در ایران
علی اندایش
76
طراحی مدل مدیریت چندفرهنگی برای مدارس ابتدایی
سیداحمد پورموسوی
77
ارزیابی کیفیت رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان بر اساس الگوی سیپ
حمیده اسمعیل بیگی
78
طراحی الگوی منتورینگ برای توسعه حرفه ای نو معلمان ابتدایی شهر تهران
منصوره مشایخی
79
بررسی عوامل موثر بر برند سازی مدارس غیرانتفاعی شهر تهران
طاهره منافی نسب
80
طراحی الگوی هوش معنوی با رویکرد اسلامی به عنوان سرمایه معنوی مدیران
بهزاد هدهدی کمال آبادی
81
طراحی مدل حقوق شهروندی در سازمانهای دولتی ایران
الله کرم نصیری
82
طراحی مدل صلاحیت های کارآفرینانه اعضای هیئت علمی دانشگاههای صنعتی (مورد مطالعه: دانشگاههای صنعتی غرب کشور)
امیر ازادبخت
83
طراحی مدل رهبری مدارس اجتماعی در مدارس ابتدایی
طاهره نوروزی وند
84
طراحی الگوی مسیر پیشرفتش غلی کارکنان برمبنای مسیر شغلی متغیر و مسیر شغلی بی حد ومرز درهولدینگ سولیکو
فایزه رحمانی
85
طراحی الگویی برای پویایی گروه در بین گروه های آموزشی دانشگاه ها: مطالعه ای موردی
عبدالله رحیمی
86
طراحی الگوی پیاده سازی طرح منتورشیپ دردانشکده های پرستاری و مامایی
مرضیه جعفرزاده خطیبانی
87
بررسی ابعاد بومی رهبری اموزش پدران مدارس شهر همدان در سال تحصیلی 90-89
ثریا قوره جیلی
88
بکارگیری مدل سیپ برای ارزشیابی واحد منابع انسانی
محسن خیر آبادی
89
طراحی مدل جبران خدمات در شهرداری ها
عمار ایزدیار
90
طراحی و تبیین الگوی اخلاق سازمانی بر مبنای متون دینی اسلام
هاجر معمایی
91
طراحی چارچوب شاگردپروری اعضای هیات علمی براساس دیدگاه های اندیشمندان دینی ایرانی در پنجاه سال اخیر
سعید ابوالقاسمی
92
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه کار دانشگاه های دولتی شهر تهران
سجاد جلایی فر
93
مقایسه ادراکات معلمان ومدیران از نظارت آموزشی
سمیرا جعفری
94
طراحی مدل محیط یادگیری سازمانی برای شرکت گاز استان البرز
نعمت اله شیرانی
95
طراحی الگوی مسیر شغلی کارکنان بر مبنای مسیر شغلی متنوع و مسیر شغلی بی مرز با رویکرد بنیاد داده
فایزه رحمانی
96
طراحی الگوی نقش راهبران آموزشی در ارتقای کیفیت آموزشی مدارس ابتدائی مناطق محروم
رحمان لیسی
97
رابطه ی استراتژی منابع انسانی و رهبری در حداکثر سازی بازده و توسعه ی برند در مشاغل سازمانی
ساسان زارعی
98
ارائه مدلی برای اشتراک گذاری تجارب در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران .
جلال صادقی دم ابی
99
بررسی نقش گروه های هم پایه رشد حرفه ای معلمان در تسهیم دانش
سمیه احمدی صومعه
100
مدل سازی رهبری مبتنی بر ارزش ها در مدارس ابتدایی
فاطمه عبدالهی
101
طراحی و اعتباریابی مدل ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی مدیران در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
کامران مالکپورلپری
102
اارئه مدل ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه خوارزمی با رویکرد کارت متوازن
ساسان زارعی
103
تدوین و اعتباریابی عوامل،ملاک ها و نشانگان رتبه بندی مدارس دوره متوسط اول شهر کرج
محمدرضا سعیدی مقدم
104
بررسی رابطه‌ی هوش عاطفی مدیران با شادابی معلمان ابتدایی در تدریس
سمانه ولی زاده
105
بررسی عوامل موثر بر اشتراک گذاری تجارب پرسنل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران
جلال صادقی دم ابی
106
نقش مدیران مدارس به عنوان رهبران یادگیری در اجتماع یادگیرنده حرفه ای معلمان
منیره زمانی
107
طراحی الگوی فرهنگ یاددهی - یادگیری در مدارس
کاظم علی زاده
108
چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا در مدارس متوسطه منطقه 19 تهران
علی عباسیان مطلق
109
طراحی الگوی رهبری یاددهی- یادگیری مدیران مدارس ابتدایی دولتی شهر اصفهان
اذر بهرامی
110
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار در گروه صنایع غذایی سولیکو کاله
رحمان محمدی
111
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت نظام بالندگی حرفه‌ای اعضاء هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
علی اکبر سادین
112
طراحی و اعتبارسنجی الگوی بالندگی حرفه ای اعضاء هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان
علی اکبر سادین
113
بررسی رابطه بین یادگیری همکارانه با عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدایی
نگین عابدی
114
طراحی مدل اثربخشی مربیگری اجرایی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
حمزه فرج اللهی مقدم
115
تاثیر فرهنگ سازمانی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمانی در شرکت هواپیمایی معراج
روح اله تاجیک
116
بررسی تاثیر سبک مدیریت مشارکتی بر سطح بهره وری کارکنان معاونت علوم، تحقیقات و فناوری فرماندهی انتظامی ج.ا.ا
مهرداد طاهری مقدم
117
بررسی نقش هدایت معنوی معلمان در انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر در مدارس متوسطه اول شهر خرم آباد
حسین فقیراحمدی
118
مولفه های مربوط به مدیران مدارس برای تشکیل و توسعه اجتماعات یادگیرنده حرفه ای معلمان
منیره زمانی
119
شناسایی نقش مدیران مدارس در تشکیل و توسعه جوامع یادگیرنده حرفه ای معلمان
منیره زمانی
دروس ترم جاری
952 - روش های ارزیابی مدیریتی و سازمانی در آموزش عالی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
726 - مبانی نظری مدیریت آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
504 - نظارت و توسعه حرفه ای - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
502 - رهبری آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
270 - مبانی و اصول مدیریت آموزشی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
251 - مدیریت عمومی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
279 - نظارت و راهنمایی آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
279 - نظارت و راهنمایی آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
110 - مهارت های ارتباطی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30