نشست علمی، معرفی موضوعات تحقیقی به روز و پاسخگویی به سوالات علمی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گرایش فیزیولوژی ورزش

 | تاریخ ارسال: 1396/10/2 | 

موضوع: نشست علمی، معرفی موضوعات تحقیقی به روز و پاسخگویی به سوالات علمی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گرایش فیزیولوژی ورزش
حاضرین در جلسه: دکتر حمید رجبی، دکتر پژمان معتمدی، دکتر ندا خالدی، دکتر صادق امانی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
زمان برگزاری: سه شنبه ۱۳۹۷/۲/۱۸، ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳
 
هدف برگزاری این جلسه، معارفه اساتید با دانشجویان و تشریح زمینه­های تحقیقاتی به روز اساتید گروه فیزیولوژی ورزش در مقطع کارشناسی ارشد بود، تا دانشجویان علاقمند در هر حوزه بتوانند به سهولت موضوع خود را با راهنمایی اساتید انتخاب کنند. اهم صحبت­ها و مباحث مطرح شده عبارتند از:
دکتر رجبی: مدیرگروه فیزیولوژی ورزش با تشریح هدف برگزاری جلسه به سوالات آموزشی و علمی دانشجویان پاسخ دادند. دکتر رجبی با تاکید بر اینکه گروه به صورت یکپارچه عمل می­کند، علاقمندی خود را برای راهنمایی دانشجویان در حوزه علم تمرین و هماهنگی عصب و عضله معرفی کردند. همچنین، دکتر رجبی به سوالات آموزشی دانشجویان در مورد ظرفیت اساتید برای راهنمایی، شیوه داشتن دو استاد راهنما، همکاری با اساتید خارج از دانشگاه، انتخاب واحد دانشجویان همراه با پایان نامه، و ... پاسخ دادند. 
دکتر معتمدی: تخصص خود را در حوزه علم تمرین و تغذیه (استفاده از مکمل­های ورزشی) عنوان نمودند و روند تحقیقات در سال­های اخیر در ایران و خارج کشور را تشریح کردند.
دکتر خالدی: تخصص خود را در حوزه ورزش برای پیشگیری و درمان بیماری­ها به ویژه دیابت و همین طور تاثیرات اپی­ژنتیک عنوان نمودند و مباحث به روز برای تحقیق در این حوزه­ را معرفی نمودند.
دکتر امانی: علاقمندی خود را به تحقیق در حوزه علم تمرین به ویژه انسداد محدودیت جریان خون و بازی در زمین­های کوچک و همین طور نقش پیشگیرانه ورزش در بیماران سرطانی و متابولیکی عنوان نمودند.  
پیشنهاد برآمده از جلسه: نمایش دادن موضوعات پایان نامه­های دانشجویان همراه با اساتید راهنما و مشاور در بورد دانشکده
 



 


 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3607 بار   |   دفعات چاپ: 555 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر