فراخوان جذب از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورای عتف

 | تاریخ ارسال: 1396/8/16 | 

 

وحید احمدی دبیر کل شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، در فراخوانی اعلام کرد: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1383 با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری در کشور تشکیل شده و به موجب قانون، مصوبه‌های آن پس از ابلاغ ریاست جمهور، برای تمام دستگاه‌های اجرایی کشور لازم‌الاجراست.

در این فراخوان آمده است: این شورا وظایف متعددی همچون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان، حمایت و تامین منابع حوزه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و پایش و ارزیابی را به عهده دارد و متشکل از 11 کمیسیون تخصصی است که هر یک اعضای حقوقی و حقیقی دارد که برای دوره‌ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه‌های تخصصی مربوطه، به ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

احمدی در این فراخوان اعلام کرد: در همین راستا دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به‌منظور ارتقای کیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی خود، اقدام به فراخوان از مراکز علمی کرده است.

 واجدان شرایط و علاقه‌مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی، باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف (به نشانی www.atf.gov.ir) فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت کنند.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4836 بار   |   دفعات چاپ: 518 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر