ارتباط مستقیم با قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی

 | تاریخ ارسال: 1396/9/22 | 

اعضای محترم هیأت علمی و همکاران گرامی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

با سلام و عرض ادب؛

ابتدا لازم می دانم از اظهار لطف بسیاری از همکاران دانشگاهی در سراسر ایران پس از انتصاب اینجانب، سپاسگزاری نمایم و از همه برای انجام خدمت شایسته و مؤثر در این مسؤلیت خطیر، یاری بطلبم.

همان طور که استحضار دارید آموزش عالی کشور علی رغم توفیقات فراوانی که به همت همه دست اندرکاران و شما عزیزان در چهار دهه گذشته داشته است، در حال حاضر با چالش‌های فراوانی مواجه است که شناسایی و ارائۀ راه حل برای رفع انها جز با اتکا به همفکری و مشورت با استادانواندیشمندان خانواده بزرگ اموزش عالی میسر نیست و همدلی و همکاری شما همکاران محترم در این زمینه قطعاً مؤثر و راهگشاست.

بر این اساس اینجانب بنا دارم حسب مورد از نظرات و پیشنهادهای شما بزرگواران برخوردار شوم و در حد توان به کمک شما به اصلاح رویه‌ها و رفع مسائل و مشکلات ساختاری و محتوایی موجود همت بگمارم.

در شرایط فعلی مهمترین موضوع پیش رو عملیاتی کردن برنامه ارائه شدۀ وزیر محترم به مجلس شورای اسلامی است. ضمن تقدیم برنامه مذکورتقاضای من این است که نظرات و پیشنهادهای خود را در باب هر یک از برنامه‌ها و اقدامات عملی مورد نظر اعلام فرمائید. این جانب نیز وظیفۀخود می دانم از این پس گزارش مستمر اقدامات مربوط به برنامه را به اطلاع شما عزیزان برسانم.

چشم به راه دریافت نظرات و پیشنهادهای ارزشمند شما بزرگواران هستم.

تقاضا دارد صرفاً به ارائه پیشنهادات در رابطه با موضوع مورد اشاره اقدام نموده و از ارسال درخواست های شخصی یا اداری که بایستی در مجاری مربوطه مورد بررسی قرار گیرد خودداری فرمایید.

ارادتمند

عبدالرضا باقری

 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6537 بار   |   دفعات چاپ: 907 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر